färg som representerar mig.

Har just vart ute på en promenad med Svea .
vi tog en promenad runt i kolloniområdet och tillbaka , riktigt mysigt väder ute - förrutom kylan.

Just nu sitter jag och väntar på att T ska komma hem så vi kan promenera till affärn och köpa hårfärger . Håret kommer förmodligen imorgon så det är ju lika bra att förbereda sig med färgerna redan idag eftersom att jag vet hur rackarns lång tid det kan ta för mig att bestämma ...
-Det är ju liksom en färg som ska representera just MIG , vilket inte gör det lättare ..
Det enda jag vet är att jag ska slinga det & att det förmodligen ska bli något mörkare än just dethär "platinablonda" som jag har nu - det har jag lessnat på ! (även om det är skitsnyggt ett tag)

Nog om hår ..

Nu ska jag platta håret , haha !


Puss

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja jag gillar också microringar mest :P

2009-10-13 @ 17:09:13
URL: http://lyckaan.bloggerska.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0