feberfrossa.

Godmorgon -har vart  vaken ett par timmar men inte orkat skrivit någonting förns nu ..
Vaknade rätt tidigt imorse utav att jag hade världens frossa , visste varken ut eller in .
"ska jag ha täcket på mig , eller ska jag ta av mig det och öppna fönstret .." ,dessa tankar slog mig var och varannan minut nu under morgonkvisten.
Ena sekunden ville jag bara ha en skållhet vetekudde medans andra sekunden sova på is och med öppet fönster..

Nu är jag iallafall vaken och ligger med täcke på halva kroppen för att slippa få beslutsångest .
Jag funderade först på att kliva upp och försöka ta mig in till duschen i hopp om att jag skulle blivit piggare , men jag kände redan när jag reste mig att "nej det blir nog sängen hela dagen..", det känns verkligen som att huvudet ska sprängas.

Nog med mitt klagande !

Idag då ?
ja som sagt så kommer jag nog att ligga i sängen hela dagen om jag inte flyttar mig in till vardagsrummet för att kika på teve . Ska försöka leta på en bra film tills ikväll också , annars lär man vell krypa ur brallorna utav att ligga still hela kvällern.

T skulle förmodlgen komma hem tidigare så det är ju bra .

Nej mina vänner
,
- om jag skulle ta och dra på mig ett par mjukisar och sätta mig i soffan och dricka en smoothie.

Jag är förresten riktigt ledsen över att skohyllan inte fanns på ikea här i valbo , jag skulle helt ärligt kunna åka till uppsala eller nånannanstans bara för att få just DEN skohyllan och just DEN hatthyllan.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0