förändrande samtal.

Godmorgon ! vaknade av inte ett allt för roligt samtal , blev jättreledsen.
Exakt vad det var tänker jag inte berätta här med tanke på allt vad det innbär , det enda jag kan säga att jag vaknade utav just det samtalet och att det gjorde mig riiktigt riiiktigt ledsen ..
Besviken framförallt!

Dagens planer blir till att umgås med min syster och hennes tjej , vi ska ut till pappa och bara mysa och umgås. Det är så himla skönt att bara komma ut på "landet" ibland . Lyssna på all tystnad och "bara vara".

Har ingen aning om vad jag ska slänga på mig för kläder idag heller . Känns som att det är dumt att dra på sig mjukiskläder .

Det blir som det blir ..

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy, nu blir man ju nyfiken

2009-10-06 @ 16:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0