Framtidsplaner.

Eftersom att jag och min älskade T är förlovade och därför trolovade att gifta oss , sitter jag och kollar på massa fina bröllopsklänningar/frisyrer/tillställningar som jag skulle kunna tänka mig att ha på just mitt bröllop.

Om jag får tro/tänka och tycka så kommer det inte ta allt för många år innan jag och T äntligen ska gifta oss och det vet jag att han tycker också .. Han brukar faktiskt prata rätt mycket om just vårat bröllop !

Här är lite fina klänningar som jag skulle kunna tänka mig att ha på vårat bröllop ;



Jag älskar verkligen brudklänningar i stil med dom ovan , bandlösa och lite fall .

När det gäller hår så finns det ju så oändligt mycker olika frisyrer , men jag kommer att ha någonting i stil med den här ;



Sen till det viktigaste , en riktigt duktig fotograf !
Även om han/hon inte jobbar som fotograf så tycker jag att det är viktigt att välja någon som har vanan att använda kameran i olika tillfällen . 
Jag kommer att välja ypperligt noga vem som ska fota just mitt bröllop , för bilderna är någonting man ska ha kvar och titta på under hela livet .

Nu börjar jag nästan längta tills mitt bröllop ska äga rum med den finaste i världen- min T ♥
...och inte tala om våran bröllopsresa , som förodligen kommer att äga rum på Maldiverna .

puss


Kommentarer
Postat av: Emma

om ni ska gifta er hur tänkte ni göra med efternamn då? tänker eftersom du har tias efternamn på din handled och hans ditt.. :P nyfiken bara..

2009-10-14 @ 15:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0