Godmorgon.

Godmorgon ! Vaknade för bara en liten stund sedan , sov så himla skönt . Skulle faktiskt kunna ligga kvar hela dagen om jag fick.
Men eftersom jag är min lilla Svea att ta hand om så måste jag ta en långpromenad med henne och ge henne smarrig hundmat. Fast oftast ät hon också lika trött , som idag ex . Jag vaknade och då fortsatte hon att sova , men sedan när jag gick ut i vardagsrummet så hoppa hon ner från sängen och lunkade ut och la sig och fortsatte sova på mina fötter , söt va ?

Idag kanske T´s lillasyster kommer förbi efter att hon slutar , vilket skulle vara klockan 13 . Fast nu sa hon att hon visst skulle klippa sig på skolan innan hon kunde komma (hon går frisör..)
Så nu vet jag inte om hon kommer ..

T skulle snart åka hem från jobbet så jag lär vell göra det fint här hemma för nu ser det ut som ett helsike igen på golvet . Det är verkligen hår överallt efter att svea ligger o rullar sig på golvet ..
Trots att jag skurade golvet i typ förrgår , så är det nog dags för en "skurrunda" igen .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0