Godmorgon.

Godmorgon ! idag övertalade T mig att  vakna och gå ut med Sveafisen eftersom att han vägrade .
Så , jag gick ut med henne en sväng och nu ska vi precis äta lite frukost i vardagsrummet.

Planerna inför idag är att jag ska övningsköra en hel  del med min systers tjej . Hon ringde igår och frågade "du frida, ska vi ta o övningsköra lite i morgon ? " -självklart !
Så nu väntar jag på att hon ska ringa så jag får ett litet humm om vilken tid dfet blir och vart .

"prästen"
- wallanderfilmen som vi såg igår , inte fullt så bra som wallanderfilmerna brukar vara , men som sagt , den dög ! Även om den inte var den bästa så var den långt ifrån den sämsta också..



Ska ta och ringa till jobbet idag också och höra hur/om jag jobbar nu under veckan . Hoppas jag fått bra tider .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0