Godmorgon.

Vaknade faktiskt vid 8.30 imorse utav att Svea stod vid dörren och morrade och skällde som om det vore en inbrottstjuv som var påväg att smita in.
Jag fattade först inte vad hon vela så jag röt i till henne att hålla tyst , sen hörde jag mobilen plinga ;
"Hörru sömntuta , kan du släppa in mig?", vafan tänkte jag , det kändes ju som att klockan var mitt i natten . Men visst , jag släppte in henne - T´s lillasyster .
Inte konstigt att svea hade skällt som en gaaaaaaalning ...

Idag har jag äntligen fått bekräftelse att de faktiskt finns någon "som mig" , Agneta . Hon skrev en kommentar i stil med vad jag gör om dagarna , kändes rätt bra . Så nu ska vi faktiskt slå våra tråkiga dagar ihop någon dag,för att förhoppningsvis få en lite roligare dag .
Tack baby !♥


Nu tror jag att det står frukost på schemat ..


puss

Kommentarer
Postat av: Andrea

Neee, jag jobbar inte ett skit :O bara går på möten på jobbcoach o söker jobb o klappar katten typ :P

Jadu, den här veckan är de till o med nästan fullt upp för en gångs skull ;P

Imorgon tandläkaren o så ska jag hälsa på en kompis på sjukhuset :/ På onsdag ska jag till hudkliniken, o sedan städa ur kompisens lägenhet, hon som är på sjukhuset. Sen på torsdag ska jag med mattias på sjukhuset för han ska operera sig på fredag :P O sen lär man väl tycka lite synd om han i helgen. haha..

O eftermiddagen på torsdagen ska mattias få middag o en överaskning :P

oj, nu skriver jag en hel bok här.. bara för man inte har nå annat o göra ;)

Men när kan du? Kan du nästa vecka? Då kan jag när som helst :)

<3 UNDERBART! :D

2009-10-12 @ 12:17:37
URL: http://zedmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0