godmorgon.

Vaknade för en liten stund sedan , Venna ringde och frågade om jag vill med på ErikssonHjälpen. Dock har jag blitt fattig för denna månad eftersom att jag handlat de sista till kylskåpet osv .
Hade jättegärna vilja åkt dit för jag har aldrig vart där .. - men som sagt ,inte så kul utan pengar !

Sitter och funderar på hur jag ska spendera dagen fram tills klockan fyra (då thias kommer hem och vi åker till valbo).
Jag får nog sitta här och fundera halva dagen för nu ska jag faktiskt äta en risifrutti och en banan.


Kom just och tänka på att jag faktiskt beställt en borste också och inte bara hår-startpaketet ..
Det ska verkligen bli riktigt kul att se hur bra den faktiskt fungerar , det står att den tillochmed ska ge glans till håret-men vi får vell se ..




puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0