Godmorgon.

Godmorgon ! vaknade för en stund sedan och jag kan ju LOVA att det var riktigt skönt att få sova ut med min älskade T för första gången på en vecka.
Nu ska vi plocka fram lite frukost och sedan blir det till att ta en promenad ner på staden för att sola och kanske käka någonstans också ..
Jag vill ju som sagt simma , men T vägrar att följa med mig och det är ju inte skitkul att simma själv , även om man bara simmar .

Syster min ringde i morse och bad mig följa med till kyrkogården , men jag kände att jag inte ville vara på kyrkogården eftersom att det alltid väcker dåliga minnen - jag har nämligen svårt för kyrkogårdar.

Vi får vell se hur vi gör ikväll , alla ska ju festa så vi kanske åker ut till pappa o myser eller nåt . Svea skulle nog uppskatta att få springa av sig lite .

Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Agneta

Vart brukar ni sola? :)

2009-10-31 @ 12:13:09
URL: http://zedmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0