Hårförlängning , keratinvax.

Nu är det snart dags igen ,på söndag ska jag beställa hem ett helt "startpaket" med hårförlängning"keratinvax".
Så mitt nya hår kommer säkert att komma hem på tisdag(senast). Då ska T´s syster få äran att sätta i det på mig och även färga i massa olika färger . Det kommer nog bli helt okej , lite nytt bara , men man vänjer sig nog med både håret och själva färgen -hoppas jag !



Startboxen innehåller ;

1 ST FUSIONTÅNG,

1 ST INSTRUKTIONS DVD

2 ST SKYDDSPLATTOR

4 ST HÅRKLÄMMOR

1 ST HÅRTÅNG

2 ST FINGERSKYDD

1 ST LÅNG SKYDDSPLATTA

1 ST PINNKAM

 

+ 100 ST NAIL HAIR I ÄKTA REMY HÅR (40,50,60 el. 70cm)



Längtar så himla mycket tills håret kommer och vi kan börja färga och sätta i det .. grrr !

puss

Kommentarer
Postat av: Agneta

Jag har det ligger hemma jag o ! :) men inte satt i det än, har noll på kontot så lär få en klipptid bokad o köpa hårfärg så ska jag också sätta i! :D hoppas det blir bra på dig!

2009-10-09 @ 15:20:27
URL: http://zedmoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur mycket kostar de där startpaketet? =)

2009-10-09 @ 16:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0