Hund till salu.



-eller ...bortskänkes kanske man skulle vilja säga just nu.

Jag och min kusins mamma Emma tog en promenad upp på brynäs för att kika på vart hennes X flyttat in. Vi var in och kikade och sedan tog vi en tripp till "röda korset" där jag skulle kika på speglar.
Jag hittade en spegel , en jättefin oval spegel med träram runt om.

Vi gick sedan hem och Emma tog bilen härifrån och åkte hem eftersom att hon behövde hämta min kusin Idun på dagiset i sätra.

Själv blev jag hungrig och tänkte att jag skulle springa upp med spegeln i lägenheten medans jag gick ut igen och handlade mat -sagt och gjort ..
Ställde spegeln i hallen och mötte T vid Sibylla här på söder . Väl hemma öppnade vi dörren och jag skulle (stolt) visa upp vilket kap jag hade gjort , men vad får jag se ?
-EN KROSSAD SPEGEL OCH ETT UPPÄTET ARMBAND..
7 års otur på Svea !

Fyfan nu är jag så arg så jag skulle kunna slå ihjäl henne (rent ut sagt ..) .

Nej , men nu måste jag äta och varva ner lite ..

Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0