Hundvakt ?

Eftersom att jag och T funderar på att åka ner till mamma i Kalmar imorgonbitti med sjutåget , så har vi nu fullt upp med att leta efter en hundvakt som vi kan lita på .
Pappa hade tydligen inte tid eftersom att han ska åka till stugan och bygga på huset , medans mammas karl är allergisk - så inget utav det funkar .. varken att ta med Svea eller att lämna henne hos pappa .

Därför sitter jag och Agneta just nu och diskuterar om hon kanske kan ha henne . Hon tror att det skulle funka så jag håller alla tummar och tår för att det ska bli bra . Isådanafall åker vi klockan 7 imorgonbitti till mamma sen åker vi med henne hem sen igen så att jag kan få övningsköra hela 55mil . Bra va ?

gud vad vi kommer sakna våran fina plupp




puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0