i brist på annat

..åkte jag med mamma till köpis för att möta en liten del utav min släkt som var där för att handla och fika . Väl där så hittade jag 1 par trosor och ett par kalsonger i märket "BjörnBorg" , så dom fick följa med mig hem.Hoppas verkligen att T kan ha dom och att han tycker att dom är fina .



Efter köpis så var vi förbi kyrkogården allihopa , där tände vi lite ljus och planterade blommor på Morfars och min gammelmormors mammas grav .



förövrigt så använder jag knappt systemkameran när ja åker iväg , så jag har nästan bara massa tråkiga mobilbilder med kass kvalité -men ni ser vad det är iallafall hoppas ja ..

Nu ska jag vänta på att nånting händer , jag har verkligen skittråkigt och jag antar att det kommer att fortsätta att vara minst lika tråkigt hela dagen ...suuuck.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0