jordgubbsinpackning.

Jag sitter just nu med en påse på huvudet..hemligheten är att jag har en hårinpackning med jordgubbsdoft i och en påse ovanpå det sägs maximala effekten på just hårinpackningar.
Mitt hår är i vanliga fall extremt torrt,slitet och glanslöst . Så vi får vell se vad denna hårinpackning ger för nå resultat. Jag kan ju iallafall erkänna att den luktar riktigt fräscht .
Köpt på ÖB förövrigt  , typ 30 kr eller någonting .
Helt okej för min del , värt att prova om inte annat ...

T är strax hemma så jag lär vell börja med maten medans hårinpackningen värkar. Potatis och Schnitzel blir det nog.

Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Pamela

Sv: DollarStore! :D

50:- bara!

2009-10-07 @ 15:45:02
URL: http://zoniex.blogg.se/
Postat av: roxy

men shit va dyrt! haha så mycket pengar kommer vi fan aldrig få haha!

jadu, typ i vinter. ingen av oss vill ju va hemma över jul så ;p

men vi får väl se hur det blir, om vi ens kommer iväg det här året..

2009-10-07 @ 16:56:27
URL: http://roxyfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0