konstiga kossor.

nu är jag här igen , här för att berätta om konstigheterna vi stötte på på en landsväg mitt ute i ingenstans .
KOR , kor med horn som hette någonting allderles för knasigt för att uttala . Söta var dom iallafall , vi stannade faktiskt och gick ut för att knäppa kort på dom - så söta var dom !

Vi stod där hur länge som helst och bara kollade och spekulerade på vad det faktiskt var för någe slags djur , väl hemma vid matbordet berättade mammas sambo vad dom hette , och att det var en slags ko . Haha ..
Nu tycker ni säkert att jag är knäpp , men dom var så söta så vi blev bara tvugna att stanna .



har just kikat klart på Beck också , riktigt spännande ..

Nu ska vi vell börja packa ihop alla grejer som faktiskt ligger huller om buller och mitt på golvet - fy oss !
Imorgon förmiddag åker vi ju faktiskt hem , så det är ju bäst att packa ikväll så man slipper gå upp klockan åtta imorgon ...-det har jag då ingen lust med alls ..

Puss

Kommentarer
Postat av: jess

heter dom typ inte myrslosk eller nått sånt där konstigt ? :b haha

2009-10-22 @ 21:48:08
URL: http://jeesssy.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe myrslosk :P Har för mig dom heter highland cattle va?!?

2009-10-23 @ 15:10:39
URL: http://nize.blogg.se/mittliv
Postat av: Plutten

Haha, dom heter Highland Cattle kor. Är kanske hur söta som helst, det håller jag verkligen med om! Fick ni se några kalvar? För dom! Dom är fanimej lika söta som kattungar, nästan...

2009-10-23 @ 16:03:27
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0