kriminalserie.

Den nye kriminalserien som gick på tv3 klockan 22 ikväll var helt okejt bra iallafall..
Jag brukar inte gilla eller ens våga börja titta på nya serier , men då den här serien bara är i 7 delar och dessutom inte "krockar" med något annat program , så bestämde jag mig för att börja "följa" den .
Serien heter "southland" och är en kriminalserie som handlar om olika brott .

såhär förklarades det första avsnittet på www.tv.nu ;

Första dagen för en nybliven polis visar sig bli allt annat än lätt, särskilt eftersom hans mentor är den hårdhudade John Cooper.
Samtidigt utreder Lydia Adams fallet med en liten flicka som försvann medan hon var ute och lekte.


-Som sagt , helt okej serie ,
men ingenting jag kommer börja gråta över ifall jag råkar missa ett avsnitt eller två.



T sprang nyss ut med Svea en sväng och medans ska jag plocka bort "kvällsfikat" från vardagsrumsbordet - vilket jag inte ens har böjat med , så nu kommer T bli butter på mig när han kommer in för jag antar att han hinner komma innan jag har slitit mig från datorn ....

Imorn blir det en lugn dag . Ska sova så länge jag kan fram tills 10:30 för då har jag tvättstugan ett par timmar.Ska faktiskt bli riktigt skönt att slippa se att tvättkorgen är full och att min garderob är näst intill TOM.

Sov så gott !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0