"kvällsdopp"

Vi har just klivit upp ur ett varmt och skönt kvällsdopp , dom har nämligen världens mysigaste badkar här. Sånt där bubbelbad med olika lampor och en massa massage.
Vi satt säkert 1 timme och bara badade innan jag började med att raka benen osv. Så nu är jag riktigt fräsch förrutom att jag inte hann med att tvätta håret eftersom att varmvattnet verkade ta slut . Men som tur är så finns det ju nytt imornbitti när vi vaknat , så då kan jag ju ta en dusch då likagärna ..-lite hårspray har ingen dött av ..



Tack för alla fina kommentarer ang. mitt hår förresten, det är skitkul att se att det är fler än jag som tycker att det ser bra ut . Jag är faktiskt riktigt nöjd med allt , hårfärgen,längden,tjockleken och fästet . TUMMEN UPP FÖR KERATIN !

Nu ska vi strax gå och sova , tänkte bara ta en sista kik här på olika bloggar osv innan jag somnar -man vill ju inte missa nånting ;) haha .

Sov så gott så hörs vi imorgon !

Puss

Kommentarer
Postat av: Agneta

Gud va skönt o mysigt!

Det går jätte bra med svea :) Tänkte bara höra vilken tid ni har planer på att åka imorgon/komma hem? Så jag kan planera lite om jag åker till huddik imorgon o så.

Fan va avis jag blev nu på badkaret, typiskt ;b

2009-10-22 @ 09:34:48
URL: http://zedmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0