kvällsfika.

Nu är det dags för en kvällsfika bestående utav hårdmackor och ljuice.
Det hade ju vart kul om vi hade haft en film att glo på , eller varför inte ett bra teveprogram? Jag tycker det aldrig går någonting bra på teven nu för tiden - bara massa jävla skitserier !

Jag känner mig förövrigt helt slut i ögonen för tillfälle , ungefär samma känsla som man får i ögonen när man har skurit lök en stund och ögonen riktigt svider och man måste därför blinka konstant för att slippa ännumer sveda och tårar . Ja , ni förstår säkert.. Trött i ögonen helt enkelt!

Imorgon blir det nog en låååååång och trååååååkig dag . För det första så har jag inga projekt på mitt schema & för det andra så kommer T jobba ända till fyra , vilket jag tycker är alderles för länge . Man kan ju hoppas att jag sover jättelänge så jag slipper vänta så länge på att han ska komma hem .
Funderar faktiskt på att gå till affärn imorgon för att köpa lite "bakingredienser" så jag kan baka någe riktigt smarrigt tills T kommer hem  - det skulle vara lite kul faktiskt .
Men jag vet inte ja ....

Nu måste jag faktiskt plocka fram kvällsfikat !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0