massa kap !

Idag har jag fyndat en massa , det började med att Venna kom hit efter att ha vänt från sitt jobb eftersom att hon inte skulle jobba . Därefter åkte vi och lämnade T nere på stan och arbetsförmedligen , medans så åkte vi först hem till Venna och hon bytte kläder innan vi sedan åkte till DollarStore för att se om dom hade fått in någe nytt och fint  som man kunde fynda - vilket dom faktiskt hade ..
Dock tror jag att dom haft den här prylen förrut , men jag fyndade världens snyggaste hatthylla för ynka 100:- (!!!!) , är det inte fantastiskt så säg ..

Därefter hämtade vi T nere på stan igen och åkte ut till köpis där jag faktiskt också hittade lite fina saker , blandannat ett shampo (där man fick balsamet på köpet ..) för ynka 89:- (frisörshampo) .

Så idag har jag alltså fyndat ;

Svart hatthylla från DollarStore , 100:-
Vit respektive grå linne,Gina 49:-/st (rea)
1 3D film från coopforum, 99:-
1 shampo (där balsamet ingick i priset) Coop, 89:-



Jag är massa nöjd ! Jag älskar att göra kap ..

Har ni också gjort några bra kap på sistone , vad isåfall ?


Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

TREsemmé är inte ett frisörmärke utan ett billigare märke som (företaget säger) ska fungera lika bra som frisörschampoo&balsam gör :) Dessutom säljer de inte frisörprodukter på coop.. Annars så var det kanon fynd du gjort!

2009-10-26 @ 17:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0