Max.

Hej allesammans !
Mattias Å kom förbi efter att han tatuerat sig , glömde dock att kika på den så det får bli en annan dag.
Iallafall så var vi härhemma en stund , sedan blev han vrålhungrig och stressade med mig till Max för att han skulle få mat i magen .
Jag hade precis kommit ut ur duschen så jag fick slänga på mig kläder fort som satan för att sedan dra upp mitt blöta hår i en knut innan vi tog völvon till Max här på söder .

Vi satt DÄR och åt eftersom att han prångt skulle få som han vela ! så jag fick sitta där och se ut som en sjuk luffare-tack mattias ! "morrrr"

Nu har Mattias åkt hem och jag sitter och väntar på Venna och Max som snart kommer för att hämta mig härhemma. Vi ska sedan åka till Ikea i valbo och handla lite småprylar -bilder kommer givetvis senare !

Puss


Kommentarer
Postat av: tHiAsSSss

löööööveeeu<3

2009-10-01 @ 16:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0