om andedräkten kunde döda..

...hade nog svea vart död nu !
Ioch med att jag nyss åt lite gratäng från i förrgår så luktar jag nu verkligen skitilla i munnen efter al vitlök. Men det kan man ju tåla nu när man slippar ha nån som klagar , moahah.
-Tur att Svea tycker jag luktar gott och inte lider utav det iallafall ! ♥

Pratade med pappa för en stund sedan , han tyckte att det skulle bli kul om jag och Svea kom ut , men nu vet jag inte längre . Mår fan inge bra längre ..
Kanske bättre om jag tar en långpromenad med Svea och bara tänker över hur jag ska göra med allt , även om det skulle vara mysigt att sätta sig på stenarna vid sjön hos pappa och bara kolla på vattnet innan isen kommer. Men men , vi får se helt enkelt .

åååååå, aaaaaaarg !!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0