Pizza.

Jag fick en hungerattack efter pizza så T var en snällis och gick för att köpa - jag känner mig värsta fittig ..
Iallafall så blev det pizza , men när jag väl satt med pizzan framför mig blev jag typ äcklad och åt bara en bit och lite pizzasallad , sen mådde ja typ illa ...

Vi kollade på Idol och sedan någon dokumentär om ungdomar som hamnat snett i livet och börjat med droger och liknande . Dom fick prova att sitta i fängelse i 12 dagar - en kille gav upp efter 1 dygn..
Mattias Åhlander
var förbi en sväng också , dock åkte han lika fort eftersom att han hade "saker att göra .." - vad det nu innebar.

Nu ska vi faktiskt sova , jag är helt döööd....

Pratade nyss med Charlene förresten , det var verkligen inte igår man pratade med henne . Vi bestämde att vi kanske skulle ta o ses imorgon - med en film eller så ..
Hoppas bara det blir av !

Challe och jag i Bulgarien -07 (?)


Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: challe

du skickade inte ditt nr :/

2009-10-02 @ 18:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0