Projekt.

Medan storstädningen ägde rum kom jag på att jag ville måla massa korgar i trä som vi har här hemma - så jag gjorde det , dom  blev svarta och nu ligger dom på tork här på vardagsrumsgolvet och bara väntar på att få förgylla min hatthylla i hallen . Men först måste dom som sagt torka och även få lite färg på insidan också..






Bordet står fortfarande på tork och det verkar inte bli torrt än på ett bra tag .

här är iallafall en före och "efter" bild - dock bara 1 lager färg här , därmed den ojämna färgen





Mer än att måla
och ätit god mat så har vi faktiskt inte hunnit med så mycket mera . Jag tycker iallafall att det har vart en underbar söndag och "vilodag" .

Jag börjar även känna mig lite bättre med förkylningen , dock inte helt frisk , men feberfri.



puss

Kommentarer
Postat av: sara

wöwöwö, sånna här inlägg gillar jag! då får jag lite insperation och kanske tummen ur röven att göra någonting själv ;) mera liknande inlägg till svenska folket, eller i varje fall mig :D

2009-10-05 @ 19:18:05
URL: http://sareli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0