Sjukling.

Godmorgon! -fasen vad jag hatar att vakna utav att man inte kan andas ..
Både näsan och munnen var helt igensvälld i morse när jag vaknade , så det första jag behövde göra var att sätta mig upp för att försöka få det där täppta att släppa någorlunda.

Nu sitter jag i soffan och ska strax ta en lång och varm dusch innan jag gör någonting annat.
Mattias Å skulle kanske komma förbi när han är klar - han håller nämligen på att tatuera sig , IGEN.
Karln har så mycket tatueringar så snart är han vell helt svart..
Ska bli kul att se hur långt Johannes (tatueraren) gjorde på den idag .

Appropå tatueringar , jag sitter och överväger om jag ska tatuera mig nu i oktober . Kanske inte "helt" så mycket som det kommer vara i slutändan men jag har endå en tanke att påbörja min tatuering på sidan av magen .
Dock vet jag ju varken när det finns tider eller hur mycket det kommer att kosta , så jag får helt enkelt slå en pling till johannes när jag blitt lite friskare.



Planerna för idag ser vell inte så fullspäckade ut , tanken är att jag bara ska vara hemma för att undvika att bli ännu sjukare - dock blir jag ju så rastlös så fort så det kommer nog inte hålla så länge.

Måste iallafall ringa till jobbet idag och meddela att jag inte kommer kunna jobba imorgon-känns skitdrygt att behöva förlora så pass mycket pengar men endå vill jag inte gå och jobba när jag är SJUK , fatta om man råkar hosta eller nånting , hur fräscht är det för kunderna ?

-Nej , jag tycker rent ut sagt att det är idiotiskt att jobba när man är sjuk , speciellt förkyld , snorig och hostig.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0