"special?"

Jag förstår inte det "speciella" med dagens avsnitt utav "svenska hollywoodfruar"..
Det sas att det skulle vara ett avsnitt med "extramaterial" , men än så länge har jag bara sett ett fåtar saker som jag inte redan setts i ett tidigare avsnitt..
Antar att det enbart är för att tjäna pengar och tittare !
-Jag är iallafall besviken ,riktigt besviken !

T somnade i soffan så jag bad honom lägga sig i sängen istället , så nu ligger han och tar en (som han kallade det vara) powernap. Vet dock inte om han kommer vakna nånting mer idag , han sover nog för natten nu skulle jag tro..
Tröttis , jag älskar dig ♥

Imorgon blir det lugn dag igen . Ska försöka få nånting att göra , men det blir svårt när alla ska vara så rackarns upptagna hela tiden .. blä.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0