Startpaket.

Nu har jag och T vart i valbo och hämtat mitt startpaket med hår.
T´s jobbarkompis ringde och väckte oss vid åttasnåret och sa att han skulle till valbo vid tiotiden , så vi följde med . Vi gick på köpis en sväng och kikade på nya mobiltelefoner och så ..
Därefter åkte vi hem till T´s föräldrar för att hämta mitt paket , och jääädrans vad stort det var !




Färgen är kanske inte riktigt densamma som min nuvarande hårfärg , men det får vi helt enkelt lösa med en massa slingor och kanske en färgning utav hela håret .
-Imorgon åker det nog i iallafall !

Gud vad spännande det ska bli !

Puss

Kommentarer
Postat av: ChLLEbALLE

Hej frida :), jag ska beställa nu ring mig när du ser det här för jag vet inte riktigt vad jag ska köra på :) pusselipuss

2009-10-16 @ 13:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0