Stockholm-Linköping

Har bytt tåg i sthlm och nu sitter vi på tåget mot linköping . Resan har hittills gått mycket bra och faktiskt himla fort . Vi var dock lite trötta i morse när vi gick hemifrån till stationen . Men nu känns de rätt bra ..
Svea verkar ha de bra hos agneta , hoppas det fortsätter att gå bra så dom får sova och så . Framförallt att katten får lugn och ro , svea kan ju vara lite "på" när det gäller katter . Hon tror att alla katter vill leka med henne bara för att T´s föräldrars katt gjorde det när svea var liten ..
Jaja , nog om det .

Väl i linköping ska vi byta tåg igen som vi sedan ska sitta på i ca tre långa timmar . SEN , sen är vi faktiskt framme konsigt nog .
Jag måste ringa mamma snart också och säga att vi måste ha mat när vi kommer fram för vi åt ingen frukost plus att vi bara har en varsin macka med oss , så hungriga är vi nog garanterat när vi kommer fram.

Har faktiskt inte knäppt nå kort hittills så ni får vänta med det tills senare ikväll , kanske (?) .

Hoppas ni alla får en bra dag och fint väder
.
Vi har en massa dimma där vi åker , man ser knappt ut !

Förresten
, jag lockade håret idag och gjorde mig lite extra " fin " - synd bara att lockarna försvann direkt när jag gick utanför dörren .

Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Agneta

skönt att det känns som att resan går fort! :)

Nu har jag o svea varit bort till hundgården så har hon fått sprungit o busat av sig lite.. hon saknar er tror jag =) Men inte så långt till fredag ändå.

<3

2009-10-20 @ 10:40:54
URL: http://zedmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0