Svar Del 1 .

Här kommer svaren på frågorna som hittills har ställts ;




1.  vad tycker du om att knulla runt?
har du haft en tid då du gjort det?

Jag har inte haft en tid då jag "knullat runt" för kul skull , dock har jag haft en period i livet då jag inte vetat vem eller om jag överhuvudtaget velat vara tillsammans med . Men som sagt, ingen sån period..

2.  har du bra kontakt med din mamma och pappa?

Eftersom att jag inte bor hemma eller i närheten utav mina föräldrar så har jag tyvärr inte sån bra kontakt med mina föräldrar . Vi pratar någon gång i veckan per telefon -men inte mer...

3.  fortsätt lägga ut dagens klädstil! (Y)

Jag ska tänka på saken , jag känner att det är lite för "orginellt" att ha "dagens outfit" varje dag ...

4.  hur var kärleken för dej som 14/åring ? :)

Oj , jag minns knappt den ..
nej men den var vell helt okej , kanske mer som en "vänskap" än ett förhållande.  Jag var tillsammans med en kille i över ett halvår då , men det var mer som en "bästa kompis" än en pojvän.


5.  vart köper du dina skate shorts typ ? :)

Det beror på vilka du menar ?
Jag har en hel del shorts , men jag antar att du menar mina "levis" short´s , dom är nog dom enda jag lagt ut här på bloggen - dom är köpta på CARLINGS.


6.  skulle du kunna förlåta om T var otrogen?

Självklart skulle jag INTE förlåta T om han varit otrogen - sånt finns inte i min värld..

7.  om du skulle bo utomlands vart skulle du bo?

Den frågan har jag faktiskt tänkt på länge , jag skulle jättegärna bott utomlands om jag hade möjlighet och om jag vore lite bättre på engelska .
Isådana fall skulle jag givetvis bo i Thailand - då det är det bästa landet jag vet ..


8.  vad brukar du göra om helgerna?

När jag inte jobbar (vilket jag oftast gör på helgerna) så är jag mest hemma och umgås med min lilla "familj" .





Sådär , det där var frågorna som hittills har ställts ..

FORTSÄTT FRÅGA EN MASSA .


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0