svar till anonym.

TREsemmé är inte ett frisörmärke utan ett billigare märke som (företaget säger) ska fungera lika bra som frisörschampoo&balsam gör :)
Dessutom säljer de inte frisörprodukter på coop.. Annars så var det kanon fynd du gjort!

Svar ;
Haha , vad skönt att du "rättar" mig ! (noot) .
Jag har aldrig sagt att det är ett frisörshampo och är inte så korkad att jag heller "tror" att det är ett frisörshampo, poängen var att jag skulle förklara att det inte var "barnängen,wella,vO5 osv ," utan att det var ett shampo med bättre kvalité och därmed jämförde jag det med ett frisörshampo.
Hade det vart ett vanligt "B-Märke" så hade ni troligtvis trott att jag var dum i huvet som köper shampoo för 90:-
-Men jag kunde ju vart korkad så det var kul att du reagerade på mitt inlägg ! :)

Tack för din "upplysning" .

Puss Puss (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0