T är hemma.

Äntligen är T hemma och allt är som "vanligt" igen.
Funderar på vad vi ska hitta på innan han ska åka till körskolan - om vi ens hinner hitta på någonting ..

Kanske man ska passa på att ta en sväng till willys och köpa dom där två hårfärgerna som jag kommer att behöva nu i veckan för att färga mitt hår och hårförlängningen med. Jag är näst intill klar med hur jag vill göra med håret . Först sätta i hårfärlängningen och kanske även klippa in det och greja lite . Sedan slinga håret med först en ljusbrun/mörkblond färg , sedan en grå .. allt för ett lite "naturligare" resultat !
- Det kommer nog bli rätt tjusigt tillslut !

Ja , men de får nog bli willys . Eller om vi kanske tar en sväng upp till brynäs och "röda korset".

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0