tidsfördriv.

Här kommer lite tråkiga frågor/svar ;

Namn
: Frida Caroline Höglund
Piercingar: Öronen,vänstra bröst,naveln,tungan,under tungan,läppen..ja de va nog alla
Tatueringar: Ja, fyra stycken . Kinatecken på armen,hjärta "pmg" på armen,"frida caroline" på magen och blommor på min vänstra fot.
Längd: 171 tror jag
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: slingat
Fräknar: kan hända att ja får ett par på sommaren
Vikt: ca 60
Motto: inget jag kommer på

Kär? Ohja
Önskar du att du bodde någon annan stans? ja , helst i något annat land - ett varmt land som thailand..
Tänker du ta självmord? nej
Tycker du att du är attraktiv? njae
Dricker du? allt för sällan
Använder du droger? Snus ja
Röker du? vattenpipa ja

Vilket schampo använder du? fruktis
Vilken parfym använder du? cocos , seanpaul eller escada .
Vad är du rädd för? jag är aldrig rädd
Gillar du att tvätta? ja , för jag hatar att se en korg fylld med tvätt
Gillar du berg och dalbana? Jag älskar alla karuseller

Senaste
...
Filmen du hyrde? hyr aldrig film
Låten du hörde? " som jag hade dig förrut - melissa horn "
Låten du laddade ner? Milows album
Personen du ringde? mamma
Personen som ringde dig? mamma
TV-program du såg? top model
Person du tänkte på? Svea

För eller emot...
Utnyttja någon? emot
Självmord? för & emot , upp till personen i sig
Ungdomar som röker? emot
Använda droger? emot
Sex före äktenskapet? för
Köra onyktert? emot
Förhållanden? för

Favorit...
Mat: grekisk sallad med tsatziki
Låt:  "som jag hade dig förrut - melissa horn"
Sak att göra: umgås med mina två bästa , T och Svea
Dryck: cola
Kläder: myskläder
Film: notebook
Bil: finns många fina
Serie: andra avenyn & prisonbreak

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? ja
Gråtit över en flicka? ja
Ljugit för någon? ja
Varit i slagsmål? ja
Blivit arresterad? nej
Träffat någon från internet IRL? ja

Antal...
Tjejer du kysst? många
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? ingen typ
Gånger ditt namn varit med i tidningen? ett par stycken
Ärr du har på kroppen? ett par stycken
Pålägg som gäller: ost eller kalles randiga , mums
Dagens dryck: antal dagens dryck?

Senaste...
Boken du läste? körkortsboken
Personen du fick e-mail av? facebook
Personen du fick brev av? räkningar
Personen du fick sms av? venna
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Oj , när jag var liten nångång
Saken du köpte? pizza igår
Vad har du gjort idag? städat och lämnat Svea hos agneta
Brukar du svära mycket? nja
När stiger du upp på morgonen? 11-12
Gillar du att slåss? ja :D
Vad har du på dig? myskläder
Vad ska du göra ikväll? städa och packa inför imorgon
Vad är du allergisk mot? nickel,gluten, laktos & pollen
Var har du ont? ingenstans
Använder du hårspray? inte så ofta
Kan du stå på händer? ja
Håkan Hellström eller The Ark? INGEN
Salt eller socker? socker på pannkakor , mums
Gillar du ketchup? oja
Är du glad nu? ja
Var du glad igår? ja
Vad dansar du till? musik
Stockholm är...? ett ställe där alla är knäpp
Göteborg är...? en underbar stad
Kan du sjunga? klart ja kan
Spaghetti eller makaroner? makaroner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0