Tripp med Venna.

Så , nu är jag hemma från trippen med Venna till Valbo som först skulle bli rätt kort
-men som sedan blev en riktig sitesing.

Från början skulle vi bara åkt till Ikea , men vi började med att ta OweJansson på vägen där jag hittade ett jättefint nyckelskåp,en skylt och 4 ljusstakar.

•Nyckelskåp svart 69:-(!!!) på OweJansson.

•Ljusstakar svart 5:-/st på OweJansson.

•Skylt "varning för hunden" 10:- på OweJansson.



Efter Owe´s åkte vi till "möbeloutlet" vid magneten där vi endast kikade eftersom det var riktigt dyrt där för att vara just outlet.
Därefter blev det Ikea där vi startade turen med lite korv med bröd på nedervåningen för att sedan gå hela affären uppifrån och ner . Det var meningen att jag skulle köpa en skohylla och en hatthylla i svart ,
-Men dom var jäätteslut ! Skulle komma in nya efter vecka 44 men dit orkar jag inte vänta ..

På vägen hem från Ikea åkte vi förbi "röda korset" där vi tänkte försöka hitta lite fynd , men det var också stängt så det var ju jättekul.
Vi åkte istället hem till Bomhus där Venna bor för att packa ut hennes grejer , därefter fick jag skjuts hem utav hennes Robin - tack Robin !

..och tack Venna för en riktig mysdag !


Nu ska jag invänta alla bra-a teveprogram som är idag , speciellt Idol.

Idag mår jag mycket värre än igår och har därför blitt tvungen att säga ifrån mina jobbpass nu i helgen - känns riktigt fel med tanke på att jag behöver pengar till thailandsresan , men när jag är sjuk då blir jag verkligen jättesjuk och det är just det jag har blivit nu ...

Jag vill bara hoppa ut genom fönstret för jag mår så dåligt - hatar att vara sjuk !
Puss

Kommentarer
Postat av: charlene

Men friiiiida!!!, Jag frågade om KOM IHÅG saken ju.. haha, 2 ggr:P så svarar du på fel ändå .. Jag gick och letade ,men hitta inte.. så kolla jag nu, och då trodde du att jag menade Väggdekoren, men det var ju inte alls så.. ;)

2009-10-01 @ 22:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0