två avslutade projekt.

Äntligen är 2 utav mina projekt färdiga!
Dock är det tråkigt att inte ha så många mer projekt kvar ,eller ja , inga påbörjade iallafall.

Köksbordet är uppsatt och nyckelskåpet är också uppsatt , känns riktigt skönt .









...erkänn att det faktiskt blev rätt fint och mysigt ?

Just nu sitter T och hans kompis Farbod och spelar nå spel på datorn. Själv kollar jag runt på olika bloggar , tyvärr utan att hitta någonting intressant.
Om sisådär en kvart börjar andra avenyn så det ska jag iallafall kolla på , om jag så ska behöva kasta bort killarna från datorn.

Puss

Kommentarer
Postat av: Agneta

Tjohoo! :) jag tror du skrev det förut men jag har glömt. Men tyckte nyckelskåpet va grymt snyggt, vart va det du hade köpt det? =) Owes? eller.. njea, jag kommer inte ihåg (A)

2009-10-06 @ 21:14:35
URL: http://zedmoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

men guud va fint ni har de . blir nästan lite avunsjuk här heh

2009-10-07 @ 10:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0