Typiskt min "tur".

Ja , visst fan är det typiskt min tur att allt skiter sig (?) .
När vi hade lagt ut mattan på golvet så protesterar Svea och börjar med att lägga en skvätt på den så vi måste torka både mattan och golvet , & som om det inte vore nog med det så skruvade vi ihop hatthyllan också och insåg till våran förvåning att en träbit var sprucken så vi blev tvungen att limma ihop den .
-men man kanske inte kan förvänta sig mer utav en "100kronorspryl" från DollarStore (?) , vet inte ja ..
Men man tycker ju att saker och ting ska vara hela iallafall , inte för att det är hela världen att byta , men nu kommer den nog hålla med tanke på att limmet tydligen ska klara "2000 kilo" enligt förpackningens beskrivning . Sen vet jag ju inte hur sant det är , men man kan ju hoppas att den håller några ynka kilo iallafall ..

Jaja , det där blir nog bra det där också !

3D filmen var iallafall SJUKT spännande , riktigt mysig "familjefilm" enligt mig . För er som är nyfikna så heter filmen "resan till jordens mittpunkt" .
T´s vän insisterar att jag ska nämna honom i bloggen för att göra lite "reklam" . Han heter iallafall farbod och han tycker jag ska skriva att han är bäst , så - Du är bäst Farbod ! haha

Nu ska jag plocka bort lite här innan vi går och lägger oss , imorgon kommer nämligen Max hit och är här med mig hela dagen - ska bli riktigt mysigt ! älskar honom , venna också för den delen ..

Puss

Kommentarer
Postat av: Plutten

Fattar vad du menar med det där med "tur"...jag hatar sådana dagar! och att köpa saker som inte ens är hela är inte skoj, då ska man gå tillbaka till affären med detsamma, man brukar få lite kompensation:)

2009-10-27 @ 14:05:04
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0