vilken jädra dag..

Dagen som absolut inte skulle blivit knasig - blev helt jädra knäpp .

Iallafall så kom en utav mina tre mostrar hit i morse för att hämta en bilstereo som hon skulle få utav mig , därefter skulle vi åka ut till valbo och Owejansson , men vi hann bara till polhem tills de SKRAMLADE under bilen -ljuddämparen hade rostat av från röret så den tog i marken.
Så , vi fick åka upp till gammelmorfar på 95 ÅR för att låna lite verktyg så vi kunde laga bilen . Och lagad blev den , eller rättare sagt så åkte vi utan ljuddämpare efter det .

Väl ute på Owe´s så blev det lite småkrams som vanligt . Sen åkte vi hem till en annan utav mina mostrar för att sätta i bilstereon , det gick bättre , den funkade utmärkt och det blev skitbra !
Sen åt vi lite mat och åkte sedan ner på staden för att sola , jag och T . Så nu är man riktigt FRÄSCH i ansiktet och inte en enda finne , alla bara försvinner otroligt nog .
Det får bli till att sola oftare !

Nu kom de visst ett samtal om att vi skulle åka lite bil till sandviken !

-..måste bara berätta att jag nog är världens lyckligaste , jag har allt , min T ♥

Puss så länge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0