Äntligen internet.

- Jag har inte haft internet , förns nu ...
När vi kom fram igårkväll tänkte vi att det var en ypperligt bra tid för att bara slå sig ner i sängen under täcket och bara kolla runt lite på internet - men icke ..
Internetet funkade inte , vart man än stod i huset . Jag frågade mamma vart det var bäst teckning och det visade sig vara hallen , så jag slog mig ner där - men icke ..

Så , nu sitter vi inne på Mickes firma som ligger lite mera "centralt" & vi kan därför använda internet som vanligt.

Iallafall så gick resan jättebra och vi stannade bara sisådär 4 gånger för att kissa och vila kroppen lite, så resan gick jättebra och tog bara 7 timmar med alla stopp.


Planerna för idag är nog att ta en tripp in till Kalmar och gå i affärer , vad det nu blir för affär ..

Dagen får visa sig helt enkelt !

Jag saknar min underbara T och mina underbara svea , ni är allt
.

Bilder kommer om en stund , jag måste bara övningsköra till målaraffären med mamma , venna är kvar här på firman=D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0