batteridriven?

Nu har mitt paket äntligen kommit och jag var just för att hämta ut det ..

Skorna passade ypperligt och väckarklockan var ....äm....inte riktigt som jag hade trott , den var verkligen pytteliten och gick på batteri - inte på ström som jag trodde!
Kul om man ställer klockan en kväll innan man ska sova - och på morgonen sover man över pga att batterierna är slut(?).. jaja..
Jag skulle aldrig betalat 179:- som var det ordinarie pris på denna klocka - nu var den ju som tur var gratis!


Iallafall så var det ju huvudsaken att skorna passade.




Jag köpte också 3 olika glassar eftersom dom hade 50% på glassarna med tanke på att dom ska slå igen på måndag . Det blev en Twister , en Calippo ananas & en solero med bär . - dom ska jag trycka i mig till något bra teveprogram!





Nu sitter jag och kollar på någon "Talkshow" på 3an , riktigt kasst ...

nej , nu ska jag äta glass  !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0