bilfärd.

sitter´i bilen påväg hem från OnOff i ´valbo , vi lära dit och fixa vennas dator jag och hon .
Nu ska vi vidare till thai china resturangen och klaga lite på chineserna sóm gav venna fel mat igår sen ska vi hem till henne och mysa lite ..

pjuh , vilken dag alltså , mycket stök oc´h bök för att få en jävla dator att fungera , kan jag tycka !
men nu funkar den o venna kan äntligen börja blogga igen , haha.

ikväll vettesjutton vad som händer , kanske ska prata med mamma om att kanske åka dit , men jag vet inte riktigt om vi hinner dit eftersom att t jobbar på måndag igen .

nu måste jag kliva ur bilen för att hämta min lilla svéa som är ensam hemma , min stora tjej !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0