älskade småhus.

Nu har jag och Svea vart på lååångpromenad , vi var ute ett bra tag och bara gick och mös .

Vi tog en sväng genom kolloniområdet och strosade runt och kikade på hus . Min farbror och hans fru har ett hus där som är supermysigt - jag skulle också vilja ha ett kollonihus , dom är så små och mysiga . Tänk vad roligt att få göra om där inne  - gammalt och litet utanpå och stooort , öppet och MORDERNT (- med plattteve, vita väggar, massa svarta hyllor och tavelramar , nytt kök , ...ja , stilrent helt enkelt ) innomhus , det skulle vell vara nåt !?






Strömmen gick när jag kom hem från promenaden, tänkte att den kanske skulle komma tillbaka av sig själv men det hade visst gått en propp så nu har jag pillat lite i proppskåpet och "vips" så är strömmen tillbaka - duktig frajs !


Nu ska jag göra mig en toast till "frukost" eftersom jag inte har ätit någonting idag - än ..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0