efter ca 8 timmars åkande..

..Kom vi äntligen hem !
Klockan var vell runt 2 tiden inatt då vi äntligen kom hem till Gävle . Vi började åka igår vid ca 6tiden från kalmar , så de tog rätt lång tid . Det var verkligen "hinder" överallt  , antingen var det byggarbete eller så var det lastbilar som verkligen sniiiiglade fram ..

Iallafall var det ju inte meningen att vi skulle åa hem igårkväll utan idagmorse . Men vi tänkte busa lite och inte säga någonting medans vi åkte hem igårkväll . Väl i bilen skrev jag jättemycket meddelande med T och tillslut började han förstå att jag var påväg hem , men efter en stund blev han osäker - enda tills jag plingade på dörren klockan 2 och stod med världens smaaajl i "titt-hålet" . Gud vad kul det var att träffa dom igen , även om de inte var längesedan vi sågs sist så kändes det endå jättebra..

Idag då?

Jag vaknade bara för en stund sedan - och jag kan säga att jag fortfarande är skittrött...
Så jag blir nog bara hemma och myser i sängen hela dagen med tanke på att det verkligen spöregnar ute , sedan är det ju mysigt att bara slappa också eftersom jag ska jobba hela kvällern imorn igen.

Dom ringde från jobbet under resan förresten och frågade om jag ville jobba på söndag förmiddag , men eftersom T har sagt att han har en överaskning till mig på lördagkväll så tackade jag inte ja , för jag har ju som sagt ingenaning om vart vi ska eller vad vi ska göra . Det kanske är middag på en resturang eller vad som helst , men det känns endå dumt att boka upp något när jag för en gångs skull har en ledig helg med T .

Nu vill jag faktiskt bara ha lördagmorgon, då ska jag och T iallafall ner på staden och kika runt på Designbutiker och på åhlens för att hitta massa saker till hemmet . Jag var ju på åhlens med venna när vi var i kalmar , det fanns jättemycket fina prydnadssaker - i min stil desutom !

Nu ska jag faktiskt klura ut vad jag ska göra för någonting nu innan T kommer hem . Jag känner mig faktiskt lite rastlös må jag säga , dock kommer vell T hem snart som tur var ..

Den här bilden var ifrån Tisdags då vi skulle in till en mack i kalmar
-..men istället råkade vi åka mot malmö(?!)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0