ej hungrig.

fastän jag inte har ätit någonting på hela dagen , så är jag aldrig hungrig ..
Pga magkatarren så försämras aptiten och jag blir nästan aldrig hungrig . Istället för mat , brukar jag bli otroligt sockersugen ibland , det är skitsjukt .

Jag ska iallafall ta min medicin nu , sen ska jag göra en toast till "frukost".

Längtar tills magkatarren går över så man slipper vara orolig jämt

T kommer hem om en stund , därför måste jag passa på att göra mig färdig inför dagens bravader . Vi ska nämligen gå med videobandet (som sitter i videokameran) till en affär där dom gör om sånna band till en skiva , så man kan kolla på filmen i datorn istället . Bra va ?

så ikväll ska vi kolla på thailandsfilmen , idol & äta någonting riktigt smarrig !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0