en dag kvar.

Yeeeeees , nu är det bara en ynka dag kvar kvar på jobbet innan det blir låångledigt !


Pratade nyss med mamma & även Venna , det ser verkligen ljust ut inför måndagen . Vi kommer att åka dit till mamma i kalmar jag och Venna , även max såklart . Vi åker med Vennas bil dit , sen är vi där tills på torsdag då vi åker hem igen . Guuud va roligt det ska bli - dock kommer jag sakna mina älskade två här hemma , men dom klarar sig !
Åååh vad jag älskar min Venna ! ♥


Nu ska jag krypa ner i soffan med min älskade T innan vi somnar , förlåt för att jag är så tråkigt för tillfället , men jag har inte haft någon tid att fota och inte heller något att fota på !
Men kameran kommer givetvis följa med på måndag & även datorn , så då blir det nog massor med mysiga inlägg med massa med ännumysigare bilder från våran resa.


Här är jag på väg hem från Mamma och kalmar , förra sommaren ..



puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0