en natt av rädsla.

När jag tillslut började bli lite trött igårkväll , somnade jag ..
Men det tog inte många timmar förns jag vaknade gång på gång , utav att jag grät floder. Jag har aldrig någonsin haft så ont i magen som inatt , jag rös för jag hade sånna värkar . Var inte långt ifrån att ringa sjukhuset !

Jag sprang ut till köket och tröck i mig fler tabletter i hopp om att det skulle bli bättre , men det vart det inte . Jag försökte somna innan jag fick allt för ont , vilket jag tillslut lyckades med , sedan sov jag otroligt nog hela natten!

Nu ska jag äta kokt potatis med fiskbullar ,det är bra för magen har jag hört.

Klockan 16 är det dags för jobb igen , sedan ikväll när jag kommer hem ska jag bara duscha ,kanske färga håret & sedan packa grejer som jag ska ha med mig till mamma i kalmar .
Åker förmodligen dit imorn om jag hittar något bra tåg .
-Men ni kan vara lugna , datorn får också följa med..

Här är min älskade vove ,
hon är så söt när man gör " grisnäsa " på henne & hon bryr sig ingenting när man gör det , haha.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0