Extreem Fraajs-makeover.

Nu har vi påbörjat en massa olika projekt.
Till en början så har vi påbörjat städningen inne i gästrummet, vilket inte går så bra eftersom vi har brist på plats till alla hundramiljarder saker som finns därinne , så nu står allt i vardagsrummet och gästrummet verkar aldrig bli klart.

Inte nog med det , jag och malin håller på att göra en FraajsMakeOver . Vi har tatt ut mitt löshår och håller nu på att färga min utväxt som förövrigt var lång .
Sedan ska vi platta och sätta i allt hår igen , i hopp om att det ska se bättre ut än vad det gjorde innan .

T fick äran att fota lite "förebilder" ..haha,jag menar förstås FÖRE-BILDER.



Ursäkta risigheten på bilderna  , men det bjussar jag på ...
& NEJ , jag är inte naken , jag har en tub-bikini på mig .

Knäppte även en bild på gästrummet igår , dock har de ju hänt en del därinne sen dess , men jag tänkte att det kanske kunde vara roligt att se och kanske få ett litet Humm om hur det ser ut nu .
STÖKIGT


Nu är det snart dags att skölja ur hårfärgen
, därför måste jag kila till badrummet nu ..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0