flyfärdig.

Efter gårdagens bravader är jag på fruktansvärt dåligt humör ..- arg ,ledsen & otroligt besviken

Jag vet att jag kanske inte borde skrivit allt här , men jag anser att min blogg är min blogg , där skriver jag det som först faller mig in - utan att någon ska påpeka varken si eller så.
Så, jag anser inte att jag har någon ångest för att jag skrev det , för det var ju sant & det är fortfarande lika sant , om inte ännumer sant just idag när han kanske själv inser vad han gjorde .

Iallafall , de där löser nog sig & nej , det är inte slut mellan oss .
-alla har sina "smågräl".

Jag är iallafall jätteledsen idag och kommer bara vara hemma och vara just ledsen hela dagen.

Snart kommer t´s syster hit och ska umgås med oss , vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det blir vell till att kolla på någon film och troligtvis laga nån mat tillsammans, för mat måste man vell ha.

Hoppas ni haft och kommer ha en bättre helg än mig
.

Nu ska jag bädda tillbaka inne i gästrummet & även göra en storstädning (suuuuuuck) .

Puss på er , darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0