förberedelserna har börjat.


Kom preciiis ut ur en låååång , varm och välbehövlig dusch - synd att jag blir lika lortig snart igen !
Jag tänkte att jag kunde förbereda mig inför imorgon med att duscha och göra mig fräsch om benen osv , rakade mig och nu är jag insmord och allt känns bara så bra .

Ikväll får det bli till att duscha håret läänge och med mycket shampoo och balsam så det blir mjuukt och fiint inför imorgon - ja , det var faktiskt massor med månader sedan jag mötte min mamma sist .
Faktiskt över 3 (!!!!) månader sedan, dvs nästan HUNDRA dagar sen ....

Det ska bli riktigt roligt att komma iväg bara jag , venna och max , men endå jobbigt att behöva vara utan T.
-Ja , Svea ska kanske följa med - om vi inte hittar någon som vill gå ut och kissa henne om dagarna förståss..

Just nu sitter T och spelar någe tråkigt spel på stordatorn & jag sitter och kikar runt på alla bloggar som vanligt .

Strax ska jag promenera till bussen och jag antar att svea och T också ska följa med , dom kan behöva en liten promenad tycker jag - ELLER HUR THIAS ? ;)


Ha en trevlig söndagkväll så länge så hörs vi vell efter jobbet !

Ps . Om du vill Venna så kan vi vell färga ditt hår imorgon och sätta i din förlängning ? =D

Puss

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra kväll!

2009-09-20 @ 20:31:57
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0