första dagen avklarad.

ja ,nu är första jobbpasset utav 4 avklarad.
Nu är det bara Fredag Lördag & Söndag kvar , sedan på måndag funderar jag återigen på att boka en resa till mamma i kalmar , men jag har inte direkt fått något klart svar ännu så det får ligga lite på halvkant sålänge.

Iallafall så gick kvällen rätt bra på jobbet , dock hade jag lite ont i magen vilket får mig att bli lite orolig . Det kan ju inte direkt stå rätt till nu när jag haft sveda o värk i magen sedan 3 veckor tillbaka. Jag får helt enkelt boka en tid på hälsocentralen.

justja , jag måste boka "riskettan" , ni vet kursen om alkohol i trafiken på 3 timmar som man måste ha innan man får ta körkort ? , ja den ska jag boka iallafall .
- och 800:- fattigare kommer jag att bli ! FY FAN

Nu står det WALLANDER på mitt schema , vilket betyder att jag ska slå ner arslet i soffan med T för att kolla på Wallander. Skulle vell egentligen vilja duscha innan , men det ser ut som att jag får göra det efteråt , tyvärr ..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0