fullspäckad kväll.

När T så småningom kom hem från jobbet , gjorde vi oss iordning och gick sedan ner mot stan..
På väg ner på staden så gick vi in för att kolla vad bandet skulle kosta att göra om till en skiva -ni vet thailandsbandet(?). Det var iallafall jättedyrt så vi valde att inte göra det , inte idag iallafall eftersom att plånboken säger ifrån.

Vi kom ner på staden , tog ut lite pengar och gick sedan till ett solariumställe och solade 30 minuter vardera , jag trodde seriöst att jag skulle brinna upp . Det har aldrig någonsin vart så hett och obekvämt att sola som idag ..
Det var antagligen någon som hade solat ett bra tag -innan jag kom in och la mig , så det var lite svettigt redan när jag öppnade dörren till solariet . Men men , jag överlevde ju . Men jag tycker synd om T som solade efter mig , vilket måste ha vart ännu varmare än för mig -tekniskt sätt !

Vi promenerade hemåt efter solningen , på vägen gick vi in på en godisaffär och köpte godis för hela 45:- , värsta tjockisar ! Sedan gick vi hem och inväntade Venna som skulle komma förbi och hämta oss så vi kunde se på Idol och lyxfällan tillsammans . Sagt och gjort , hon kom vid 8 tiden så vi blev lite sena med Idoltittandet , men de är ju endå bara reklam i början .
När vi hade kollat klart på Idol blev venna vrålhungrig på Kinamat , så vi åkte till en chinaresturang på brynäs och köpte 2 olika rätter , 1 till henne och 1 till mig och t - att dela på , då jag inte äter så mycket .
Dock fick venna thaimat istället för chinamat , så vi försökte ringa alla nummerupplysningar för att få fram deras jäkla telefonnummer , men inte då ..
"- vi kan inte få fram någonting om ni inte har något namn..."
KYSS MIG FÖRFAN , det är vell det 118118 är till för . Vi hade ju adress?

Vi var kvar där tills 00.30 nångång , då skjutsade vennas pöjk hem oss och nu ligger vi här . Eller ja , T sover men jag ligger här , vaken och rastlös . Jag funderar på att kika runt på resor , men det är så tråkigt när man inte har någon att " bolla " tycken med . Om jag ex. tycker ett ställe verkar bra , vem ska jag då säga det till , Svea ?
-nae , det funkar inte att kolla resor när inte T är vaken . Jag måste få respons på mina "tycken" . Haha

Imorn ska jag upp med tuppen , nästan ..
Jag har ställt klockan på 09.30 , vilket kanske inte är så tidigt för er , men för mig som sover typ hela dagen så är de här som värsta utmaningen (;
Jag och venna ska nämligen ta en tripp till valbo för att lämna tillbaka hennes dator som hon köpt idag - men som det är nå fel på . Sedan ska "vi" skälla ut Chineserna för att Venna fick fel mat , sen vet jag inte vad som händer.

Nej nu måste jag sussa om jag ska orka upp . Vi hörs av imorgon , förhoppningsvis med lite bilder också ..

Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

ja det är rätt mysigt här :)

Jag trivs som fisken i vattnet i alla fall :)

Nej jag är inte heller så himla imponerad av lägenhet faktsikt :P det liksom funkar och inte så mkt mer än det..

2009-09-11 @ 08:13:50
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0