godermorgon.

Ja , eller ska man kanske säga god eftermiddag ?
vi vaknade skitsent idag , tror de berodde på att båda var upp mitt i natten för svea gnällde och ylade och vi visste inte riktigt vad det berodde på . Men efter en promenad , vatten och sällskap somnade hon igen . Sötfia !

idag ska vi försöka komma på någonting mysigt att göra , kanske gå på picknick eller nåt ?
Jag skulle helst vilja åka till fjärran och simma , sedan bada bubbelpool . Men vi får se vad min medpart säger om det .

På torsdag fyller ju som sagt t´s lillasyster år
och det är dags att åka till Uppsala sjukhus . Vi åker klockan 9 på morgonen med t´s mamma & systrar . Sedan firar vi Moas 9årsdag på sjukhuset och i gymnastiksalen som dom har där .  Det är lite häftigt tycker jag att hon skulle få fira sin födelsedag och ha hela salen för sig själv . Värsta omtänksamma ju!

Jag tycker också att det är lite gulligt att alla i hela t´s familj har firat sin födelsedag på Sjuhuset dethär året , förrutom T´s pappa som får fira den i början på nästa år & då är han ju hemma igen . Jag tycker det låter lite som att det finns en mening med att han ska slippa fira på sjukhuset , skumt men sant .
Jaja, nog om det , det ska iallafall bli jättekul på torsdag .



Nu blir det lite Brunch , sedan ska jag tvinga T att åka och simma med mig , allternativt någonting annat skoj !
Vad ska ni göra idag ?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0