grubblar.

godmorgon!
vaknade just utav att thias o victor härjade inne i gästrummet , dom hade redan börjat spela tevespel..
Dom vet fortfarande inte om att jag är vaken , det kanske är lika bra det annars hade jag nog inte fått skrivit dethär inlägget ifred , hih.

Idag kommer moster min och hennes sambo för att hämta V nu på förmddagen , vet inte riktigt när . Därefter ska jag och Malin börja fixa med mitt hår , om vi inte börjar med det innan.
Vi ska även försöka hinna med att promenera till hemlingby nu när Alice också är här , det skulle säkert hundarna uppskatta nu när dom är 2 .

Guuud vad båda hundarna är trötta förresten , dom ligger helt utslagna på vardagsrumsgolvet respektive soffan, Så himla söta!

Åååh , jag har helt ärligt lite beslutsångest när det gäller mitt hår . På ett sätt är det skönt att bara färga utväxten och sedan får det vara klart . Men på ett annat sätt skulle jag vilja prova någonting nytt , som excempelvis att göra massvis med slingor i olika färger , kanske grått-brunt-vitt .. ja , nåt sånt.
Håret ser liksom mindre " barbieaktigt " & plastit ut då.

såhär ser mitt hår ut för tillfället , fast lite mera utväxt .
Lägger in en bättre före-& efterbild innan jag färgar det ...


Nu ska jag kila och äta lite frukost .

vad ska ni hitta på för någonting skoj idag ?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0